کتاب های تاریخی No Further a Mystery

Wiki Article

راه حل ربه کا، در کنار شیرها، بر بال عقاب ها و همزاد سوم، نام دیگر کتاب های موفق این نویسنده معروف بریتانیایی است. کن فالت را با توجه به سبک خاصی که در نوشتن رمان های ترسناک دارد، می توان از نویسندگان معروف جهان دانست.

نشریه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این دسته امکان دانلود شماره‌های مختلف نشریه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فراهم شده است.

«فاوست» نام یکی از کتاب های مشهور گوته است که در آن سرگذشت کیمیاگری روایت می شود که قصد دارد از همه اسرار طبیعت مطلع شود! خواندن کتاب های این نویسنده بزرگ ادبی، جلا بخش روح و روان انسانی است.

در زیر ستیغ های سر برافراشته ی آتشفشان، در آغوش سپیدپوش کوهساران، در عرصه ی آبگیرها، تالاب ها، دریاچه های ژرف، در فراخای خاموش و پرهیاهوی جنگل ها و عطر سُکرآورِ بیشه زاران... پاهایم فرو می نشیند در عمق برگ های خفته در بستر خاک. با آوای شکستن شاخه های خشک و شکننده ی شاخساران... درختان تناور، در برابرم از هر سوی قد برمی افرازند. پرنده ای تنها، از اوج سقف بلند جنگل، بال‌زنان گذر دارد، و در سایه سار شاخسارها لختی درنگ می کند، و آن گاه از نهانگاه خویش، به بانگ دلگیر «اُبوا» نغمه ای حزین ساز می کند.

مایکل لوسیر از نویسندگان خوش ذوق و انگیزه ای است که کتابهای قانون جذب او جزو معروف ترین دست نوشته ها در ارتباط با موفقیت به حساب میاد. لوسیر علاوه بر نویسندگی، مربی و آموزش دهنده انگیزشی است و به عنوان یک انسان موفق سعی کرده به تمام افراد جامعه کمک کنه تا با تغییر در طرز فکر خود به زندگی ایده آل برسند.

مهمترین آثار شلدون عبارتند از: غریبه‌ای در آینه، خط خون، خشم فرشتگان، استاد بازی، اگر فردا بیاید، خاطرات نیمه شب، دنیا به آخر می‌‌رسد، صبح، ظهر و شب و بهترین نقشه‌های حساب شده. رمان های این نویسنده در بیشتر کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد و همین موضوع باعث شهرت و اعتبار بیشترش در دنیا شده است.

نیچه،داستایفسکی،چخوف،تالستوی،اورول،دوما،الن پو،زولا،فاکنر،همینگوی،کازانتزاکیس،هدایت،موراکامی،کامو،سارتر،کافکا،شوپنهاور،گاری،یالوم و خیلی های دیگه کامله ؟

بماند که بقیه مهم ها نیستن. و بجاش یه اسم هایی هست که من تاحالا نشنیدم.

بیلبو بگینز تنها دنبال یک مهمانی شام آرام بود. چیزی که در عوض به دست آورد شاید باب میلش نبود: گروهی از دوازده کوتوله در خانه اش، اژدهایی که باید با آن مبارزه می کرد و یک ماجراجویی حماسی.

با خواندن کتاب های این نویسنده بزرگ، به راحتی می توان اطلاعات علمی را درک کرد.

در این چشم انداز وحشتناک از آینده، مارگارت اتوود جامعه ای را تصور می کند که تحت تبعیض جنسیتی اداره می شود.

شخصیت های زیادی مانند پی پی جوراب بلند وجود ندارند. پی پی نه ساله با موهای قرمز و صورت کک مکی ، قوی ترین دختر در جهان است: او می تواند با یک دست یک اسب را بلند کند.

بعد از این دوران بود که قلم نویسندگی نیکولاس روی غلتک افتاد و توانست آثار موفقی را منتشر کند. “پیامی در بطری”، “نجاتم بده ”، “شبهای رادنث”، ”سه هفته با برادر من“، “مومن حقیقی” و “در‌ نگاه‌ اول” از جمله آثار اسپارکس هستند. کتابهای این نویسنده معروف جهان به بیش http://janebim.ir از ۳۵ زبان ترجمه شده و او را از نویسندگان معروف آمریکا می دانند.

در ریجنسی انگلستان، رن جوانی به نام اما وودهاوس مصمم است که دوستان پیرامون خود را به هم برساند. رازهای زیادی از قلب آن ها برملا می شود. جین آستن در مورد شخصیت اصلی کتاب می نویسد: “من قهرمانی خلق خواهم کرد که هیچ کس به جز خود من او را دوست نخواهد داشت.

Report this wiki page